Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας σέβεται τις επιθυμίες του πελάτη της και είναι διαθέσιμη για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων εφόσον τηρηθούν κάποιες προϋποθέσεις.
Δικαίωμα επιστροφής χωρίς συγκεκριμένο λόγο (Υπαναχώρηση).
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για κάθε απομείωση της αξίας των αγαθών που τυχόν προκύψει από χειρισμούς οι οποίοι δεν ήταν απαραίτητοι προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η καλή λειτουργία του αγαθού( άρθρο 14 παράγραφος 2 της οδηγίας 2011/83 της Ευρωπαϊκής Ένωσης .Σε περίπτωση που το προϊόν ή τα προϊόντα δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση και έχουν υποστεί κακή μεταχείριση, έχουν ανοιχθεί ή έχει παραποιηθεί η αρχική τους συσκευασία τότε αυτομάτως έχει χαθεί ένα μεγάλο μέρος της αξίας τους και σε κάποιες περιπτώσεις έχει χαθεί ολόκληρη η αξία. Οι περιπτώσεις αυτές που έχει χαθεί ολόκληρη η αξία τους είναι: υγρά ή ρευστά σκευάσματα που έχει ανοιχθεί η προστασία του πώματος τους, κοκκώδη ή σε μορφή σκόνης σκευάσματα και σπόροι που έχει ανοιχθεί ή κοπεί οποιοδήποτε μέρος της συσκευασίας και έχει εκτεθεί το περιεχόμενο τους.
Στις άνω περιπτώσεις αφού εξετάσει κάποιος ειδικός από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ τα προϊόντα και ύστερα αξιολογηθεί η κατάσταση τους τότε προβαίνουμε σε επιστροφή του τμήματος της αξίας τους διότι τα προϊόντα δεν δύναται να ξαναχρησιμοποιηθούν.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Στο δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται οι υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί και τα συνταγογραφούμενα φυτοπροστατευτικά προϊόντα που έχουν ήδη συνταγογραφηθεί από τον υπεύθυνο γεωπόνο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και τέλος τα αγαθά και προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα.
Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά με τον ίδιο τρόπο που καταβάλατε το ποσό ή μέσω εμβάσματος ή πίστωσης λογαριασμού (σε επαγγελματίες), εντός 14 ημέρων από τη παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Πριν από την λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης ( δηλαδή πριν την παρέλευσης 14 ημερών) , ο καταναλωτής οφείλει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την απόφαση να υπαναχωρήσει από την σύμβαση .Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά ή και με τηλεφωνική επικοινωνία με τον εκπρόσωπο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης αμέσως αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Επιστροφή προϊόντων που οφείλεται σε δικό μας σφάλμα.
Σε αυτή τη περίπτωση ο πελάτης διαπιστώσει ότι το προϊόν που παρέλαβε είναι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλε οφείλει να μας ειδοποιήσει άμεσα και έγκαιρα για την επιστροφή των προϊόντων εντός 14 ημερών από την παραλαβή χωρίς καμία επιβάρυνση των μεταφορικών για τον πελάτη. Σε αυτή τη περίπτωση ο πελάτης υποχρεούται να μην ανοίξει, παραποιήσει ή χρησιμοποιήσει τα προϊόντα της λάθους παραγγελίας γιατί θα υπάρξουν πρόσθετες χρεώσεις.
Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει ελάττωμα από τη κατασκευή του, εφόσον προηγηθεί έλεγχος από κάποιον υπεύθυνο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του επιμέρους προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
Η επιστροφή του προϊόντος προς αντικατάσταση, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (Απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο κ.α.) και πλήρη την αρχική συσκευασία του. Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια η επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με έμβασμα από λογαριασμό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς λογαριασμό τραπέζης του πελάτη.
Σε οποιαδήποτε άνω περίπτωση μαζί με τα προϊόντα θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κ.α.) και σε περιπτώσεις τιμολογίου πρέπει να εσωκλείεται δελτίο επιστροφής προϊόντων.
Διαδικασία επιστροφής
Η επιστροφή μπορεί να γίνει με την ίδια εταιρία courier (Speedex) σε περίπτωση δική μας χρέωσης ή με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία σε περίπτωση δική σας χρέωσης.
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αυτοπροσώπως επιστροφής στις εγκαταστάσεις της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ στα Μέγαρα Αττικής στη θέση Καρούτα. (284W+WJ κωδικός πλοήγησης Google maps).